SOLUCIONS TERMINAL PUNT DE VENDA (TPV)

Per comerç i restauració
Encara no gestiones el teu negoci de forma eficaç i rendible?
Per la seva senzillesa, eficàcia i pels importants estalvis que suposa per a l'empresari, les solucions TPV s'han convertit en una eina imprescindible per a tot comerç o establiment de restauració que vulgui ser competitiu i maximitzar els seus beneficis.
El TPV és un sistema fàcil d'utilitzar, pràctic i cada vegada més necessari per a tota classe d'establiments comercials i de restauració.

Què és un TPV?
TPV són les inicials de Terminal Punt de Venda.
Un TPV és un sistema informàtic dissenyat per gestionar el procés de venda d'un negoci en la seva totalitat: generar tiquets i factures, obertures i tancaments de caixa, control d'estoc...
Com tot sistema informàtic, un TPV es compon de dues parts: elements físics (Hardware, habitualment amb pantalla tàctil, lectors de codis de barra, "Comanders"...) i un programa de gestió (software).
Per a tot tipus d'establiments
Les solucions TPV ofereixen una resposta integral a les necessitats de el comerç i la restauració, aportant solucions simples i rendibles a tot tipus d'establiments.
De vegades es confon TPV amb datàfon, però són coses molt diferents. El datàfon és només un dispositiu que permet realitzar pagaments amb targeta de crèdit.
Per a què serveix un TPV?
Un sistema fàcil d'usar, pràctic i molt eficaç
El pas previ per a la utilització del TPV és introduir en el sistema els articles o productes en venda identificats amb un codi de referència.
Aquesta informació és la que utilitzarà el TPV per realitzar totes les operacions de gestió. Des de les més bàsiques relacionades amb l'activitat diària com registrar les comandes, generar tiquets i factures o controlar l'estoc; fins a les més sofisticades i que simplifiquen la gestió del teu negoci com realitzar comandes a proveïdors, controlar els costos o facilitar la comptabilitat i les declaracions fiscals generant llistats i informes.
Un sistema de TPV no només permet emmagatzemar la informació, sinó que també serveix per a realitzar informes i llistats de gran utilitat per millorar la rendibilitat del negoci.

Quins avantatges aporta un TPV al teu negoci?
El control de les operacions, l'agilitat de servei i la reducció de costos són els principals beneficis que aporten les solucions terminal punt de venda als empresaris.
Entre d'altres, aquests són els principals beneficis que obtenen els negocis que utilitzen un sistema TPV per gestionar la seva activitat comercial.
Agilitat en els processos davant el client: recollida de comandes, tiquets, factures, cobraments... Podràs atendre més persones al mateix temps.
Control de l'magatzem i de les existències en tot moment.
Obertures i tancaments de caixa molt ràpids i sense errors.
Control de l'efectiu en caixa, de la modificació indeguda de tiquets i de la desaparició d'articles al magatzem: posaràs fi als furts per part dels empleats.
Agilitat en les tasques administratives i reducció d'errors: facturació, comptabilitat, control de proveïdors i clients.
Estadístiques: coneixement realista i immediat de possibles incidències econòmiques.
En definitiva, tindràs control total i en temps real de la marxa del teu negoci.
Més avantatges per a les botigues i el comerç minorista
Un sistema TPV et permet portar un control exhaustiu del magatzem evitant que un client no pugui adquirir un article per trencament d'estoc.
Més avantatges per als establiments de restauració
• Servei més ràpid i eficient que redunda en una major rotació de les taules: majors ingressos.
• Les comandes directes de les taules a la cuina redueixen el nombre de cambrers necessaris, sobretot en els establiments amb terrassa, amb l'important estalvi en sous i salaris.
Totes aquestes millores són palpables, tant en grans establiments o cadenes comercials amb múltiples TPV's connectats entre si, com a petites botigues.
Quin TPV escollir?
Al mercat hi ha molts models de TPV i programes de gestió. Per triar la solució més adequada a les necessitats del teu negoci és important tenir en compte els teus requeriments particulars que determinaran variables com el tipus de negoci, la tipologia i característiques dels productes que comercialitzes, els factors ambientals, l'horari d'obertura, la disponibilitat d'espai, les zones de producció, processament i emmagatzematge, o el tipus d'informació que requereixen per a la gestió eficient del teu negoci (com ara anàlisi financera, rendiment comparatiu amb el personal contractat, efectivitat de les accions de màrqueting ... etc)
Podem ajudar-te. Com ho fem?
1. Assessorament professional personalitzat
Sense cost ni compromís per part teva, t'assessorarem sobre quina és la solució TPV que millor s'ajusta als teus requeriments.
Podràs assistir a una demostració, igualment gratis i sense compromís, per conèixer en detall el funcionament i les funcionalitats del TPV que et recomanem.
2. Instal·lació, configuració i formació
Si ho desitja, ens encarreguem de tot el que necessitis per posar en marxa el teu nou TPV: instal·lació de l'equip, configuració dels dispositius, personalització de el programa per al teu negoci, creació de famílies i productes, formació als usuaris, cursos personalitzats...
El que es diu "servei clau en mà”.
3. Servei Tècnic posterior a la venda
Per garantir que obtens les màximes prestacions de la teva solució TPV, posem a la teva disposició el nostre equip de servei tècnic per a solució d'incidències, actualitzacions, consultes, configuracions i reparacions. Disposem de diferents opcions de manteniment in situ, remot i per hores.
ALTRES SOLUCIONS PER ESTABLIMENTS COMERCIALS I DE RESTAURACIÓ
Si vols aconseguir els millors nivells de productivitat i control per al teu negoci, els quioscos d'autoservei i els calaixos intel·ligents es convertiran en els millors aliats.
KIOSCOS D'AUTOSERVEI
Els KIOSCOS D'AUTOSERVEI estan cada vegada més presents en tot tipus d'establiments, ja que permeten augmentar l'eficiència i rendibilitat dels negocis, agilitzant l'entrada de comandes.
Especialment indicats per a aquells negocis amb gran afluència de públic, les aplicacions dels quioscs d'autoservei són moltes i variades. Per exemple:
• Compra desatesa de productes i serveis
• Adquisició d'entrades i control d'accés a recintes
• Punts d'informació
• Punts de consulta de preus
• Recàrregues de targetes prepagament
Com estan sempre disponibles i no cometen errors, no només contribueixen a un major control i a incrementar la rendibilitat del teu negoci, també fan possible que ofereixis un millor servei als teus clients.
Posa't en contacte amb nosaltres i t'assessorarem sense cost i sense compromís sobre la millor solució per a tu.
CALAIXOS INTEL·LIGENTS
CALAIXOS INTEL·LIGENTS PER A LA GESTIÓ DE EFECTIU. Sigui quin sigui el producte o servei que comercialitzis, és important disposar d'eines segures i eficaces que facilitin el control dels ingressos, i que permetin conèixer en tot moment l'efectiu disponible, evitant errors i fraus en les operacions de venda. Aquestes són, entre altres, alguns dels avantatges que aporten els calaixos intel·ligents:
• Recompte automàtic de bitllets i monedes després de cada operació.
• Avís immediat de reposicions i retirades necessàries.
• Reconciliacions automàtiques d'efectiu, en temps real i en qüestió de segons.
• Alerta instantània de discrepàncies per usuari, torn i hora.
• Precisió a el 100% de la quantitat d'efectiu i en la reconciliació de dades.
Existeixen molts sistemes, posa't en contacte amb nosaltres per descobrir quin és el que millor s'adapta al teu negoci.
T'interessa informació addicional, sol·licitar un pressupost o una demostració gratis i sense compromís?
Pots contactar amb nosaltres per
Telèfon: 93 726 76 22 • WhatsApp: 656 33 70 48 • Email: info@ctis.es
Si ho prefereixes, també pots deixar les teves dades i interessos a través del següent formulari i nosaltres ens posarem en contacte amb tu al més aviat.
En fer clic a ENVIAR confirmes que has llegit i acceptat la nostra Política de Privacitat
Opinions i testimonis
Alguns dels comerços i establiments que ja gaudeixen dels avantatges de les nostres solucions TPV.
L'Arrosseria Christian
“Necesitaba un sistema informático para gestionar el día a día de mi restaurante. No sabía donde acudir y un buen amigo me recomendó CTIS. Desde el primer momento me plantearon justamente lo que quería: “un programa fàcil de saber funcionar”. La instalación, formación y servicio post venta ha sido muy profesional y un trato muy personal. En un mes dominábamos a al perfección el sistema, dispongo de una impresora en la cocina y comanderos que nos permiten dar un servicio más rápido a nuestros clientes, podemos decir que “no corremos tanto en entre las mesas”. Tenemos un control de stocks, beneficios, cierres de caja, movimientos de caja y gestión en general. Hemos notado una mejora y tranquilidad en el servicio, y un incremento de nuestros clientes.”
Masia Can Pí de la Serra
“A la Masia Can Pi de la Serra oferim serveis de restauració per tot tipus de celebracions…, no som experts en informàtica i necessitàvem d’un programa fàcil d’utilitzar, però a la vegada ens calia prestacions. Amb el programa fem els tiquets , tancaments de caixa, moviments de caixa, ens fa automàticament el tancament de caixa periòdic i ens ho envia per correu electrònic informant-nos del que hi ha en efectiu i pagaments amb targeta, … En definitiva estem molt contents i properament ampliarem aquesta solució amb comanders pels cambrers i instal·lant impressores de cuina que reduirà els temps d’espera dels clients i anul·larà els temps malgastats pels cambrers. L’assessorament i professionalitat de CTIS ha estat des del primer moment perfecte i ens han acabat de convèncer amb el seu servei post-venda recomanant-los sens dubte.”
Pastissería Sant Jordi
“Sóc Meritxell Carner de la Pastisseria Sant Jordi, oferim elaboració artesanal i diària, combinant la pastisseria de tota la vida amb la pastisseria més innovadora. Se’ns va espatllar la caixa registradora i vam pensar en un TPV modern per tal de oferir un servei ràpid al nostre client. La veritat ens feia un xic d’engoixa, però un cop vista la demostració del programa va desaparèixer aquesta engoixa i inclús ens vam decidir a comprar l’equip per i fer la configuració i posta en marxa nosaltres mateixos. Amb uns petita ajuda de CTIS, sense cap cost addicional, hem posat en marxa el nou sistema del que estem molt satisfets. Vist lo ràpid qe ens hem acoplat al nou sistema pensarem en disposar de bàscules connectades al TPV i comnaders per tal d’oefrir un servei més ràpid. Aquest sistema ens permet veure un control de stocks, diposar d’informes reals de vendes, … Servei Post Venda impecable. Totalment recomanable”
La Toscana
“El Restaurant La Toscana és cèntric a Olesa de Montserrat, molt ben reformat i acollidor. Gran qualitat excepcional i servei excepcional. El secret d’una bona pizza comença amb la farina, la mozzarella, els ingredients de gran qualitat i culmina amb una cocció al forn de pedra.
Tenim una solució de gestió informàtica molt fàcil d’utilitzar, ja ens van avisar, i ens van solucionar totes les incidències que vam tenir amb la xarxa davant la impossibilitat de no poder cablejar el propi TPV degut a la situació del router. Els comanders funcionen perfectament i eviten molts desplaçaments innecessaris millorant el servei al nostre client.”Rostisseria 4Focs
“La Rostisseria 4 focs: A la llenya i plats cuinats!!!. El nostre negoci és un negoci familiar, on prioritzem la qualitat dels nostres menjars. Estem a la Plaça del Batlle Marcet de Sabadell on trobaràs cuina autènticament casolana, on els típics plats sempre son el que han de ser. Els tècnics de CTIS ens van instal·lar la impressora de la cuina per les comandes i el TPV del mostrador per vendre amb bàscula de preu automàtic. Ens van fer la formació i amb això hem sigut autosuficients per treballar-hi i agilitzar el nostre dia a dia”
Bar Belles Arts
“El Bar Belles Arts de Sabadell está ubicado en el Passeig Manresa en pleno centro de la ciudad. Ofrecemos una calidad de productos y servicios excepcionales. Recientemente hemos informatizado la gestión y la verdad es que CTIS nos aconsejó un programa de funcionamiento sencillo, pero no por ello con menos funcionalidades. Ahora tenemos la intención de poner los “comanderos” en la terraza para ofrecer un servicio más rápido y mejor a nuestros clientes.”
Can Juliana
“Can Juliana es un centro de ocio, deporte, aventura y naturaleza ubicado al pie de La Mola en plena naturaleza mediterránea. Nuestro objetivo es ofrecer un espacio donde se puedan desarrollar actividades de ocio, culturales y deportivas enmarccadas en el ámbito del mundo rural y donde el principal centro de interés sea la naturaleza. Contactamos con CTIS para encontrar una solución a la gestión de nuestro centro, sobre todo para nuestras actividades, así como el bar. Nos aconsejaron una solución fácil y muy amigable. Funciona perfectamente y no ha habido gastos añadidos a los que nos ofertaron inicialmente”